مفهوم صادرات غیر نفتی ونقش بازاریابی در آن با تأکید بر محصول فرش
تعداد صفحه : 193دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نیشابور عنوان تحقيق : مفهوم صادرات غیر نفتی ونقش بازاریابی در آن با تأکید بر محصول فرش استاد ارجمند : جناب آقای دکتر تورج صادقی گردآورنده : مهدی نوعی زمستان 86 بازاریابی کالاهای غیر نفتی صادرات غیرنفتی ازجمله محورهای مورد توجه برای نیل به هدف جهش صادراتی می باشد كه در برنامه های سوم و چهارم توسعه بر آن تأكید شده است. سهم صادرات خدمات فنی مهندسی به عنوان یكی از زیربخش های صادرات غیرنفتی در سال های…