مبانی نظری بازاريابی و بازاريابی داخلی

مبانی نظری بازاريابی و بازاريابی داخلی

مبانی نظری بازاريابی و بازاريابی داخلی

عنوان: مبانی نظری بازاريابي و بازاريابي داخلي
فرمت ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 38
همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن
منابع کامل
ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.
 
قسمتی از متن:
بازاریابی داخلی
بازاریابی داخلی یکی از مباحث نسبتاً جدیدبازاریابی در حوزه خدمات به شمار می رود. بريوگرونروس[1]براياولينبارمفهومبازاريابيدروني رادردهة1980معرفيكردند….

نویسنده: الیسا

هدف از ساخت این سایت راحتی کار دانشجو و دانش اموزان میباشد که بتوانند با خیال راحت تحقیق و ازمایش گزارش کار و ... را از سایت ما دانلود کنند و وقت خود را در زمینه مطالعه صرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید