دانلود خلاصه کامل کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر
در این بخش خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و لین کلر و ترجمه دکتر یزدان شیر محمدی و بهمن فروزنده در اختیار دانشجویان عزیز قرار داده شده است،در صورت نیاز می توانید این فایل را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.
نگاهی مختصر به کتاب:
موفقیت شرکت ها در اغلب مواقع به توان بازاریابی بستگی دارد. چنانچه تقاضای کافی برای کالاها و خدمات وجود نداشته باشد تا شرکت بتواند از آن سودی حاصل کند، وظایف مالی، عملیاتی،…