پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتری و تئوری خاکستری
فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,
( — قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 55مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت مشتری و تئوری خاکستری مقدمه فصل قسمت اول: رضایت مشتری 2-1-1- مقدمه 2-1-2- تعریف مشتری 2-1-3- ارزش مشتری 2-1-4- تعریف رضایت مشتری 2-1-5- سطوح رضایت مشتریان 2-1-6- سنجش رضایت مشتری 2-1-7- مدل شکلگیری رضایت مشتری قسمت دوم: تئوری خاکستری 2-2-1- مقدمه 2-2-2- تعریف تئوری خاکستری 2-2-3- تئوري سیستم هاي خاکستري 2-2-3-1- مفاهیم اساسی سیستم هاي…