هماهنگي

هماهنگي

فرمت فایل: پاورپوینت – powerpoint,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد اسلاید : 74 هماهنگي Coordinating هدف‌هاي آموزشي پس از مطالعه اين فصل شما مي‌توانيد: هماهنگي را تعريف و اهميت آن را در سازمان شرح دهيد. رابطه هماهنگي و حيطه نظارت را توصيف نمائيد. راههاي ايجاد هماهنگي را شرح دهيد. تعريف هماهنگي هماهنگي عبارت از، ادغام فعاليت‌هاي واحدهاي مختلف سازمان به منظور يكپارچه نمودن كوشش و تلاش كاركنان براي رسيدن به هدف نهايي تعريف هماهنگي…

نویسنده: الیسا

هدف از ساخت این سایت راحتی کار دانشجو و دانش اموزان میباشد که بتوانند با خیال راحت تحقیق و ازمایش گزارش کار و ... را از سایت ما دانلود کنند و وقت خود را در زمینه مطالعه صرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید