مطالعه نقش دولت در فعاليت هاي بازاريابي و خط مشي بازرگاني دولت در اين رابطه
مطالعه نقش دولت در فعاليت هاي بازاريابي و خط مشي بازرگاني دولت در اين رابطه
عنوان مقاله: مطالعه نقش دولت در فعاليت هاي بازاريابي و خط مشي بازرگاني دولت در اين رابطه
مورد مطالعه: نقش دولت هاي اسلامي در فعاليت هاي بازاريابي
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 30
شرح مختصر:
ظهور انواع نظریات دربارة دولت در عرصة بازاريابي در دوران معاصر، لزوم روشن ساختن جایگاه دولت در بازار اسلامي و فعاليت هاي بازاريابي و مقایسة آن با دیگر نظریات را ضرور…