دانلود خلاصه کامل کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

دانلود خلاصه کامل کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

دانلود خلاصه کامل کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

در این بخش خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و لین کلر و ترجمه دکتر یزدان شیر محمدی و بهمن فروزنده  در اختیار دانشجویان عزیز قرار داده شده است،در صورت نیاز می توانید این فایل را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.
نگاهی مختصر به کتاب:
موفقیت شرکت ها در اغلب مواقع به توان بازاریابی بستگی دارد. چنانچه تقاضای کافی برای کالاها و خدمات وجود نداشته باشد تا شرکت بتواند از آن سودی حاصل کند، وظایف مالی، عملیاتی،…

نویسنده: الیسا

هدف از ساخت این سایت راحتی کار دانشجو و دانش اموزان میباشد که بتوانند با خیال راحت تحقیق و ازمایش گزارش کار و ... را از سایت ما دانلود کنند و وقت خود را در زمینه مطالعه صرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید