جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع
>p>فرمت فایل: ورد – Word
( — قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 41جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع چكيده يكي از مطالبي كه در نام سازي براي محصولات كمتر مورد توجه قرار گرفته است، اخلاقيات در نام سازي ميباشد. در اين مقاله اهداف نام سازي، مسئوليت اجتماعي، عوامل موثر برخريد اخلاقي، نقصهاي مدلهاي نام سازي، ارتباط آن با شهرت شركت و ديدگاههاي مرتبط با آن و لزوم توجه به نظرات اخلاقي تشريح شده…