بازاريابي و مديريت بازار 268 اسلاید

بازاريابي و مديريت بازار 268 اسلاید

فرمت فایل: پاورپوینت – powerpoint,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد اسلاید : 268 بازاريابي و مديريت بازار فصل اول مفاهيم مديريت بازار تعريف بازاريابي و مديريت بازار بازاريابي و مديريت بازار يکي از شاخه هاي مهم دانش مديريت است که وظيفه اصلي آن شناخت نيازها و خواسته هاي انساني و رفع آنها از طريق فرايند مبادله منابع مي‏باشد. ضرورت بازاريابي: 1-افزايش نيازها و بالاخص خواسته‏هاي روزافزون انسانها 2- کمبود منابع نياز خواسته تقاضا کالا…

نویسنده: الیسا

هدف از ساخت این سایت راحتی کار دانشجو و دانش اموزان میباشد که بتوانند با خیال راحت تحقیق و ازمایش گزارش کار و ... را از سایت ما دانلود کنند و وقت خود را در زمینه مطالعه صرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید