ضرورت بازاريابي تك به تك در كسب رضايت مشتري
نام فایل : ضرورت بازاريابي تك به تك در كسب رضايت مشتري
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 19
حجم : 68 کیلوبایت
ضرورت بازاريابي تك به تك در كسب رضايت مشتريچكيده در سالهاي اخير كه امكان توليد انبوه زمينه افزايش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم كرده است ، براي توليد كنندگان چاره اي جز جلب رضايت مشتري باقي نمانده است . در هر گوشه اي از جهان صنعتي امروز كه اقتصاد رقابتي ، فضاي انحصاري را در هم مي شكند ، نگرش مشتري مداري و كسب رضايت مشتري ، قانون كسب و كار تلقي…